Måndag 24/5 2010 - Logga klar


Då var äntligen loggan till LUFF klar och här näst blir det att göra en affisch som ska skickas runt till olika skolor i Linköping.

Loggan har ni här.


Fredag 21/5 2010

Jag lovade att LUFF's logga skulle vara klar och kommit upp här på bloggen i veckan och tyvärr måste jag meddela att loggan inte kommer komma upp förens på måndag.
Den är inte helt klar, det är bara några små saker som måste fixas och det kommer göras i helgen. Men jag kommer inte ha tillgång till internet på hela helgen så jag har ingen möjlighet att lägga upp loggan under helgen när den blir klar tyvärr.
Men under måndagen någon gång så kommer det att komma upp här på bloggen.
//Cornelia

Torsdag 13/5 2010


Jag och mina lärare hade ett möta förra veckan där vi bestämde vad som måste göras härnäst.
Vi bestämde att jag ska ta och göra en logga till LUFF och den håller jag på med i full gång. Den är inte riktigt klar än, men den börjar närma sig slutresultat.
Loggan kommer upp här så fort den är klar.

Jag ska även börja skissa på en affich som ska skickas ut till olika högstadieskolor runt om i Linköping så att elever som är intresserade av fota kan gå med i LUFF om de skulle vilja. På affichen kommer det även att stå lite kort information om LUFF, när vi ska ha vårat första LUFF möta som kommer att hållas på MTU, vad vi i LUFF kommer att hålla på med.

Mer information kommer att komma upp här så småningom och loggan lär komma upp här senast nästa vecka.

//Cornelia Ekberg


LUFF's blogg start.


Då var äntligen bloggen för LUFF startad och nu kan vi fortsätta med allt annat som måste fixas innan vi kan säga att vi har en fotoförening för Linköpings ungdomar.

Det som så snart som möjligen måste fixas är en liten grupp på några ungdomar som är intresserade av att fota och som skulle vilja gå med i denna förening.

Jag(Cornelia Ekberg) kommer ge en bättre beskriving om själva LUFF och vad jag vill med det. Ska även fixa iordning denna blogg med nytt utseende.

Förhoppningsvis så kommer jag att ha ett möta med två personer som kommer hjälpa mig lite att bygga upp LUFF under veckan där vi ska prata om vad som behöver göras och nu idéer till denna blogg.

//Cornelia Ekberg 

RSS 2.0